torsdag 10 juni 2010

Blommor och kakmonster

Igår hade vi besök av lilla lilla Hanna och hennes kärlek Crille. Mycket trevligt och jag passade på att baka lite innan dom skulle dyka upp. Men jag har upptäckt att vi kar ett kak- och fika monster hemma. Alla bakverk som inte har hunnit in i frysen försvinner sakta men säkert.

Här är lite bildbevis. Kakorna skulle stå på avsvalning innan dom kunde läggas ner i burken och när jag kommer in i köket igen har 2 redan försvunnit. På dom 5-10 min jag var ute...!

Jag fick jättefina blommor till morsdag av Willemo, men det har varit ganska tråkigt väder ute när jag skulle fotografera dom. Men så tittade solen fram och jag hade händerna fria för en gång skull.

2 kommentarer:

  1. Det är otto som hoppar upp och tar dom:)

    SvaraRadera
  2. Jag tror det var Willemo, såg hur hon sneglade på kakfatet när vi fikade!

    SvaraRadera