onsdag 19 oktober 2011

En lite ovanlig tisdag mm

Dagen började ganska tidigt för min del för jag var på jobbet redan kvart över sju. Inte för att jobba utan för nått annat, men det hålle jag hemligt en liten stund till..

Dagen rullade på snabbt för vi har besök av vår regionsdekoratör och då passade vi på med en omflyttning av stora delar på dam- och stora tjejavdelningen. Vi fortsätter idag.

Jag har haft sovmorgon idag också. Jag har stängning och börjar inte förrän 9:10. Så på morgonen har jag hunnit med att färga håret och det var verkligen på tiden.
Imorgon blir det också sovmorgon då jag ska på butikschefsmöte och vi hade turen att det blev i Luleå så jag behöver inte åka så tidigt. Skönt!

Men tillbaka till tisdagen....
Efter jobbet hade vi bokat en familjedate med Larsson/Stråmo så jag fick åka i deras fina bil till Luleå där vi mötte upp min gubbe och Willemo. Vi besökte Exotic och jobbade hårt att tömma deras kvällsbuffe.
Willemo och Astrid verkade trivas men jag tror att det var lika mycket mat på golvet som i deras magar.

Här läser Hanna och Willemo menyn för lilla Astrid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar