torsdag 7 juni 2012

Spretigt

Jag är ledig även idag och har haft en underbar dag än så länge. Willemo har fått fint besök av sina kusiner och vi har hela flocken gått på stan för att hitta skor till brudnäbbarna. Lyckades hitta nästan identiska till alla tre vilket inte var det lättaste. Dom två små ska ju ha bebisstorlekar och den tredje behöver något större storlek.
Detta är vad vi kom hem med från Din Sko

Textilsko

Textilsko


En sak är lite knepig idag. Jag bestämde mig för att provbaka macarons idag, å jag har inte börjat än. Jag har sökt runt lite efter recept, det är inte svårt att hitta olika men ju mer jag läser ju svårare verkar dom vara att göra. Alla har sina olika "knep" på hur man lyckas så vi får väl se hur det går för mig... Jag är ju ingen stjärna på att följa recept, utan kör lite för ofta på en höft. Det blir oftast lite varierat resultat.
Håll tummarna för mig!

Blev ett himla spretigt inlägg, men man får passa på när man har ångan uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar