söndag 3 februari 2013

Bland pippi och kokoodiiiiiil

Vi var i början av veckan till Loro Parque och tittade på djuren där. En härlig dag fick vi men bussresan dit var i längsta laget. Parken ligger nämligen på norra delen av ön och vi bor på södra delen, men lillan var jätte duktig och snäll. Tur att hon blir så glad att få följa med på våra äventyr.

Söta pingviner
- "Mama mama mama... pippi", säger hon och tittar på pappan

Hajar som hajjar

I torsdags kom även mamma hit, så nu har jag jag mer sällskap när mina reskamrater tar sin siesta. Mindre tid till blogg och facebook blir det och det gör inte mig det minsta. Jag är så himla glad att hon är här och Willemo är överlycklig!

Imorgon funderar vi på att åka på den andra djurparken som är här på södra delen, men det är lite molnigt nu och regnar det så hittar vi på nått annat. Det är ju inte kul att vara ute en hel dag om det ändå bara regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar