söndag 24 juli 2011

Premiär på bilbingo

Igår var det kalas. Jocke fixade fikat och jag kokade kaffet. Vänner och familjen förgyllde min dag med sitt varma sätt och härliga humör.

Idag har vi varit på vift stora delar av dagen!

Vi började förmiddagen med att åka ut till Storheden för att kika på en ny cykel till mig. Jag hittade en på Coop som var på medlemspris (det kommer bilder på den senare). Men vi kollade även på Biltema och Intersport, men ingen där jag riktigt föll lika mycket för.

Sen var det bara hem och äta för att dra iväg på bilbingo i Måttsund. Tråkigt med vädret, vinsterna uteblev och vi var lite orutinerade men sällskapet var toppen.
Vi hade vänner i bilar runt och dom var både mer rutinerade och hade fru fortuna på sin sida.
Vi var där mellan 17-20 och det var nästan i längsta laget då lillan var med, men vi fick höra att det brukade gå lite fortare.
Kanske blir det fler besök på bilbingon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar