måndag 22 augusti 2011

Här har allt och inget hänt

Det har varit full rulle hela helgen men ikväll är vardagen äntligen tillbaka.

Detta hände dock i helgen (i korta drag för jag är trött och ska snart gå och sova):

Fredag: Middag för gubbens föräldrar och hans mormor.
Lördag: Vi drog iväg på förmiddan för att kolla på bilar, men alla bilhandlare hade semesterstängt på lördagar så det fick vi ge upp.
Mitt på dan fick vi främmande. Fina vänner med glatt besked...
Sen var det bara att dra iväg igen, nu med destination Öjebyn. Det bjöds på surströmming hemma hos mamma och dom jag längtat efter den denna "ädla" fisk. Mums!!
Söndag: Jag började morgonen med att baka Leilas lavendeldrömmar och citron- och lavendelskorpor. Fick sen ett härligt samtal med en inbjudan att hänga med vänner på Leo. Willemo var helt överlycklig!
Tiden kilade iväg en massa och strax var det dax för middag. Rester fick det bli från i fredags och gubbens mat var lika god då. Svärisarna kom förbi och hjälpt oss äta upp maten.

Joo.. Willemos tredje tand har börjat kika fram! Halleluja!

Nu är det sent igen. Dax för sängen och kanske fortsätter jag se Breaking News på Kanal 5...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar