måndag 7 maj 2012

Balkongmorgon


Första morgonen på balkongen i solen för min del. Resten av familjen sover så livet känns underbart.
Helgen har varit toppen. Bosatte mig och Willemo i Öjebyn hos mina föräldrar i och med gubbens helgarbete.
Det har kalasats på lördagen för Willemo och trots visst mannbortfall så blev det en toppendag.
I söndaga då hon fyllde år på riktigt så hade vi så tur att överhöra ac några grannar att Grans naturbruksskola hade Djurens dag. Så ett snabbt mellis och en kort promenad så var vi där. Det var 2 lyckliga tjejer måste jag meddela. Mormorn var nog rätt nöjd också tror jag.
Bilder kommer lite senare.

1 kommentar:

  1. Förlåt att jag glömde att ringa och gratta Willis. Jag fick för mig att det var den 9:e och inte den 6:e men 9 är ju en uppochner vänd 6:a så lite rätt hade jag ju iaf ;)
    Gratta sötplutten från mig och vi kanske syns när jag kommer upp vid kristi flygare :)

    SvaraRadera