onsdag 7 juli 2010

Bysk info

Det känns trist att det fina vädret inte har hållit i sig. Missade mycket av det igår när lillan inte var på sitt bästa humör. Idag när hon sover som en gris och har varit nöjd och glad innan dess så är det grått och regn utanför mitt fönster. Man får väl passa på att ta en städdag då istället.

Jag har iaf hunnit ner i förrådet en sväng och hittat min symaskin. :) Ska bli kul att sätta igång med nått litet projekt snart. Funderar på ett lapptäcke till Willemo.



För dom som undrar så var Byske resan trevlig, men jag och lillan höll oss mest inne i stugan tillsammans med svärmor och Isak. Det var nämligen galet mycket mygg utanför och lite tråkigt väder. En vända till Byske-by ena dagen och sedan en sväng till Skellefteå för att träffa Jockes syster med familj. Hon/dom bjöd på god mat och en helt toppen dag.

Jocke fick inte direkt någon fisk att tala om, så på vägen hem så stannade vi till på Jävre fiskecamp. Där drog han upp två baddare var av ena vägde 3,2 kg. Så efter det stoppet var alla nöjda och glada :)

Nu ska jag försöka ta i tu med en lägenhet som sett sina bättre dagar..
Tjing..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar