fredag 16 juli 2010

Igår och idag

Igår var det en riktigt bra dag. Hann träffa söta Madde en sväng när hon kom förbi och lånade klotången för att ansa Holger men stora lyckan var att spendera lite tid med fina Ida. Nu ska Madde inte tro att jag inte tycker om hennes sällskap, men Ida träffar jag nästan aldrig i och med att hon bor i fel del av landet just nu...
Jag packade därför in familjen (- Jocke sim jobbade) i Doris och for till Ida för en eftermiddag med mycket sol och surr. Lång promenad blev det också, stackars Otto har det jobbit just nu :)

Idag har jag tvättat mina mattor, inte det roligaste men ack så növändigt. Har äver upptäckt att det är dax för ny matta i sovrummet och i vardagsrummet. Dom består nämligen av mesta delen Ottohår, trots tvätt... Ack ack..
Så nu blir det att surfa runt på lite sidor här på cyber-rymden för att försöka hitta nått jag gillar och inte ruinerar mig på samma gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar