söndag 25 juli 2010

Uppdatering del 2

Fortsättning följer...
Så är det nämligen med smått, man kan sällan göra något klart innan dom pockar på ens uppmärksamhet :)

I onsdags fyllde jag år och blev då vuxen även i SAS ögon. Hela 26 år är det nu som har passerat sen jag var en liten fjärt som Willemo. Dagen spenderades med familj och vänner, mycket trevligt men både jag och lillan var så trötta att vi gick för att sova vid 21 tiden. Somnade gjorde vi inte förrän vid halv tolv, men vi gjorde tappra försök iaf.


Detta är alla fina presenterna jag fick, bland annat massage olja och ljus för avslappning av Jackie, smycken och handkräm av Sanna, presentkort på smycken av Jenny och bokserien 'Sagan om Isfolket' med alla sina 47 böcker av Jocke och nästan hela hans sida av släkten. Så nu har jag att läsa när jag ligger och ammar lillan.

Igår var det 6 år sen jag och Jocke blev tillsammans och vi firade med en middag på SushiBar,
fortsatte sedan till Kioskpiraten och inhandlade godis och hyrde film. Det blev The Wolfman och Alice I Underlandet, men såg bara den första sen var vi helt slut så jag såg Alice i morse tillsammans med lillan och Otto. En mycket lyckad kväll i alla fall för oss pensionärer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar