onsdag 8 december 2010

Dag 13 – Den här veckan

Denna veckan är det full rulle.

Måndagen svichade bara förbi, men han mysa med bäbisen och uppvakta svärfar lite snabbt på kvällen.
Tisdagen berikades med städhjälp, pepparkasbak och besök av vänner.
Onsdagen (idag) ska här umgås med en massa mammor och deras barn. Har därför plockat fram bulla från frysen som mamma har bakat, Tack så mycket förresten, och startat diskmaskinen för att vi ska ha nog med koppar till kaffet. Sen blir det en tur till Måttsund för att bli bjuden på middag och hämta en av de sista julklapparna.
Torsdagen Jobb 9.55 till 18.00
Fredag är jag och Jocke ledig samtidigt!! Ett besök på Försäkringskassan för att få lite tips och råd ang. föräldrapenningen osv.
Lördag eftermiddag ska jag spendera i tvättstugan och tvätta mattor. Sen på kvällen kommer förhoppningsvis mina kära kollegor för lite glöggmys.
Söndagen är ännu inte bokad, men hoppas på lite lugn och ro den dagen.

Nästa vecka blir förhoppningsvis lugnare.

4 kommentarer:

  1. Nästa vecka på fredag kommer jag till luleå:)

    SvaraRadera
  2. Det gillar Jag!! Men jag jobbar lördag å söndag...

    SvaraRadera
  3. Men jag stannar ju ett bra tag så vi hinner nog ses några gånger ändå :)

    SvaraRadera