tisdag 21 december 2010

Dag 15 – Mina drömmar

Efter en liten spark där bak av finaste Ida så ska jag nu ta upp tråden med mina 30 dagar om mig.


Jag drömmer som dom flesta om att bli snuskit rik, så man kan göra precis vad man vill. Men för mig blir det inte att vara hemmafru på heltid i så fall, utan hoppas då kunna jobba på halvtid eller liknande.

Berömmelse kan jag vara utan, men ett eget bibliotek hade jag hellre haft. Böcker har jag i massor, men platsen för dom är nu väldigt begränsad. Dom flesta böckerna bor nu i förrådet nerpackade i kartonger. Men har nu flyttat in en bokhylla i sovrummet som jag håller på att fylla upp.

Vill resa en hel massa, träffa fina människor, ha gröna fingrar och framför allt obegränsat med tid. Dygnet känns oftast som det saknar en del timmar, eller så är det jag som är för oorganiserad (ja, jag är från norrland och vi sätter o framför när vi menar motsattsen)


Jag kan sitta här och klura och fundera ut alla mina drömmar men vill inte avslöja vilken tråkig Svensson-människa jag är.. Så för att verka lite coolare så lämnar jag detta ämne nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar