tisdag 7 december 2010

Kära tisdag...

Jag har haft en riktigt bra dag!

Mitt på dagen kom en trevlig kvinna hem till oss och städade. Världens bästa investering. Jag har inte varit sur och trött på hela kvällen.

Efter hon hade hade åkt så satte jag igång med ett litet pepparkaksbak. Jag har nämligen köpt nya jättesöta formar och ville då prova dom, Efter lite kristyr så blev jag nöjd, Dom ska serveras på lördag när tjejerna från jobbet kommer förbi.


Till middag serverades det rester av söndagens julbord och efterrätten stod våra vänner E & J för. Dom kom förbi med rocky roads och lite bullar, blev sittandes nästan fram till 23 och nu ligger vi hela familjen nerbäddade i våra sängar. Alla sovandes utom jag... Men det ska vi nu råda bot på.


Har skänkt en extra tanke på min farfar idag, 1 år sedan han dog... Synd att han inte hann med att träffa Willemo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar