fredag 24 augusti 2012

Bra fru reder sig själv



Jag har väldigt begränsad tillgång till datorn i dagsläget i och med att gubben startat ReumaShop. Så då får jag skriva några inlägg i rad och sedan schemalägga för framtiden. Detta är ett sådant inlägg...

Vi har sedan Willemo fick eget rum fått flytta kontoret i sovrummet (och nej, vi bor inte i ett slott så inget annat rum fanns att tillgå). Det är rätt trångt, men fungerar än så länge. Dock höll jag på att bli knäpp på alla papper och pärmar som alltid låg i sängen eller i köket.
Men för att slippa bli inlagd på hispan så tog jag tag i saken. Hittade både konsoller och hyllplan i våra gömmor och satte igång.

Till min (sj)hjälp kom lillan som ni ser....



Klart!
Jag är lite stolt över mitt verk, även om jag vet att det inte är så speciellt och att nästan alla andra skulle klara det på halva tiden. Det är dock fotat i mörker så man inte ser den fula kabelhärvan bakom datorn jag inte tagit i tu med. Men stolt är jag ändå!!

Jo, jag städade faktiskt lägenheten på tisdagen. Så min mamma behöver inte skämmas över mig.

1 kommentar:

  1. Snyggt gjort tycker jag! Fram tills att jag blir fru så överlämnar jag skruvande och borrande till Crille..förutom Ikea-paket, det tycker jag är skitkul :) Du har då en himla söt hjälpreda :)

    Sv: Gör så! Måndag ska jag till Luleå utan kiddo, och på tis har jag bvc 11, men annars inga planer om dagarna :)

    SvaraRadera