måndag 6 augusti 2012

Buzzar om Storytel

Jag har via Buzzador fått prova en toppengrej.

Ljudböcker som strömmas till mobilen, ingen onödig nedladdning eller så. Det är företaget Storytel som kör den här kampanjen tillsammans med Buzzador. Har man bara en Android-mobil (eller Iphone) så kan man ladda ner appen och vill man prova på en bok gratis kan man skicka sin mail i en kommentar (eller om man är lite hemlig kan man skicka den till erika.joh1@gmail.com).

Hur enkelt som helst!

Jag har nu haft det i en månad och kommer att fortsätta ett tag till. 149:-/månad för att få obehindrat av ljudböcker tycker jag det är värt.

Har hunnit med att "läsa": Ondvinter och Eldbärare av Anders Björkelid, Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer, Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf, Endless night av Agatha Christie och nu håller jag på med Stephen Kings serie om Det svarta tornet (hunnit med bok 1-3)


Detta har blivit min räddning när man ska göra något tråkigt (som vika tvätt eller diska), men även på bussen då jag pendlar ca 2 timmar varje arbetsdag.
Tveka inte, prova en bok via mig för det är ju som sagt gratis... och gratis är alltid gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar