söndag 19 augusti 2012

Ut med skiten!


Ursäkta ordvalet. Jag har i fredags tagit tag i den väldigt tråkiga uppgiften att gå igenom gamla kläder som inte har passat tidigare och se om något ska sparas. Jag hade nämligen en utrensning när jag var gravid och tiden efter, men dom säckarna (ja, säckarna) har bara blivit stående i en garderob och under sängen i en förvaringslåda. Jag har lite kvar, men nu är nästan 2 sopsäckar fulla och på väg till någon typ av hjälporganisation.

Men nu behöver vi platsen till gubbens nystartade företag och då tog jag tag i det. Jag kommer att berätta mer om det sen, men i korta drag ska han öppna en webbshop med hjälpmedel som är inriktat i första han till reumatiker. Han är ju själv det så vad kan vara mer passande!




1 kommentar:

  1. Fin nya designen är :)

    Skönt att rensa ut, skulle jag också behöva göra, men det är ju så svårt att veta vad jag kommer vilja ha kvar när fartguppet är borta :D

    Sv: Idag tog jag itu med det äckliga gröna luddet som bosatt sig tillsammans med äppelmoset..det var inte trevligt! ;)

    Jag är planlös de flesta dagar, så hojta till när ni har en ledig dag så kan Massen få komma hem tidigare från föris eller rent av vara hemma :)

    Haha, den där hoppsankänslan är ju som angenäm ;)

    SvaraRadera