torsdag 4 mars 2010

Älskade P3..

Jag har just nu en nu en tillfällig mobil i väntan på att min gamla trotjänare ska bli upplåst. Den är just nu operatörslåst, men snart inte längre..
Den nya har bara radio som underhållning, så nu har jag hittat tillbaka till mitt älskade P3 tack vare den.
För mig är:
Reklamradio = skräpradio

Dagens P3 Populär är ett program som jag ska lobba lite för. Hanna Fahl är hur skön som helst och gör alltid ett toppenbra program. Dagens program handlade dock om en av mina stora passioner. FIKA! :) Helt klart värt att lyssnas på..
Min sockerberoende kan jag tacka mina söta tjejer på jobbet. Vi har fredagsfika där en av oss bakar och tar med. Men lilla Hanna brukar hinna baka mellan fredagarna också och idag bjöds det på macarons. Kolla in dessa bakelser på hennes härliga och beroendeframkallande blogg.

Nu är det dax att knyta sig för mig och fisen, men glöm inte att att lyssna in dagens P3 Populär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar