tisdag 9 mars 2010

Kontroll..

Nu börjar jag känna att läget är under kontroll..

Barnvagn, bilbarnstol, vagga, spjälsäng, tvättmaskin, skötbädd mm Börjar nu vara klart. Allt är inte inhandlat och installerat men det är inte långt bort heller. Jag har gått med i diverse gratis blöjklubbar för att få lite saker som ska vara bra att ha.

Jag fick frågan om vad det kommer att vara för stil på bäbis och svaret måste nog bli retro. Vagnen är det vagn jag låg i för 25 år sen och då var det begagnat redan :) Skicket är dock toppen på den så det ska bli riktigt trevligt.
Igår var jag ju hem till mamsen och papsen för att reka lite och hittade massa kläder och andra bra att ha prylar.
Tack pappa för att du släpade ner kartonger och vagn från vinden!

Den bärsele jag har hittat är dock inte riktigt gratis och har inte hittat någon på nätet heller av just den modellen Men det finns tid ännu..
Det är en BabyBjörn Synergy. Men vill då ha den i svart.. Dom har jättefina selar att välja mellan så kolla in på hemsidan, för att sen kolla på blocket eller liknande efter någon som säljer dom för en billigare peng. Mitt tips till er ;)

Nu ska jag och lillfisen ut på dagens andra promenad. Kära Gunsan ska ju på operation idag så jag ska försöka gå hennes steg denna veckan :) Jag håller tummarna att allt ska gå bra för henne och att hon snart är tillbaka hos oss på Kappis.

1 kommentar:

  1. Tack gulliga du! Det har gått bra enl. läkaren och om 8 veckor är jag tillbaka! Men ska försöka hälsa på er innan dess såklart=) Hoppas det går bra för dig och lillen! Kram kram

    SvaraRadera