torsdag 18 mars 2010

Tvättmaskinen har anlänt

Jag har underbara vänner måste jag säga..
Fick ett telefonsamtal av B i förrgår som undrade vad jag ville ha bärhjälp med. Ett badkar svarar jag.
Jag hade kastat ut en förfrågan på Facebook för jag fruktade min man och min svärmors vrede om jag försökte flytta badkaret själv.
Så i tisdags kom snälla B och tog med sig sin söta M och så hipps vipps var badkaret nere i mitt förråd :) M tog hand om Otto som inte alls tycker om när det smäller och bankar inomhus De kröp upp i soffan för lite mys istället.. :)

Jocke kom ju hem i förrgår och var då ledig igår, så han hade varit och hämtat hem vår nya tvättmaskin. Lycka! Kommer att bli toppen, så nu väntar vi bara på att få den installerad.. Sen kommer det att bli tvättstuga här hemma :) Tack och lov tog vi en som har en torktummlare i samma maskin så jag inte behöver ha tvätt hängande överallt.

Jobb idag och även imorgon. Imorgon är det jag som står för fredagsfikat.. Ska försöka orka med lite bak, annars får det bli köpes.
Nu bär det av på morgon promenad med lillfisen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar