torsdag 25 mars 2010

Förkylning och teknikens under

Har åkt på nått.. Förkylning eller liknande. Feberfrossan har börjat att sätta in och jag känner mig snurrig i bollen. Min man och min svärmor har hotat mig, så nu sitter jag tyvärr här hemma och ugglar istället för att ha kul på jobbet.
Idag öppnar nämligen H&M i lokalen brevid oss och vi möter deras öppningserbjudande med våra 25% på hela köpet. HA! Tror det kan få lite kunder även till oss :)

Tack vare tekniken och min kära svärfar som tipsat mig så har jag hunnit storhandla nu på morgonen. Coop har nämligen så att man kan göra detta via nätet och sedan få allt hemburet :) Lycka! Dom tar en avgift på ca 149 pix, men det är det värt! Så nu är det bara att vänta tills på fredagkväll så är maten och allt annat man har "plockat på sig" här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar