söndag 30 maj 2010

Festligheter och morsdag

Igår var jag och lillanP-fest med alla KappAhl tjejerna. En mycket trevlig tillställning och det kändes toppen att få träffas så många igen. Det var en gemensam fest för de båda Lulebutikerna och oss i Boden. Lillan var otroligt snäll, men mot slutet vart hon trött och mammig. Tack alla fina tjejer för att ni gjorde min/vår kväll så bra! Förhoppningsvis blir detta nått vi fortsätter med, gemensamma tillställningar.

Idag är det morsdag och den ska vi fira i Öjebyn hos mor och far. Detta blir ju min första morsdag och det känns lite konstigt, men samtidigt mycket bra. Jocke berättade att vi ska fara och köpa blommor till balkongen och det blir min morsdags present från lillan.

Jag passar på att gratta M som fick en liten kille igår. Lycka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar