torsdag 6 maj 2010

Hur ska man veta?

Har börjat att få värkar.. Ringer till barnmorskan (vilket inte är det lättaste när alla andra också tydligen vill prata med dom) för att få lite råd. Känner väl inte att jag blev nå klarare efter att jag pratade med henne. Det var ju inte heller den barnmorskan jag brukar gå till som svarade heller.

Hur vet man skillnaden mellan en för-värk och en vanlig värk??

Svärmor har iaf kallat hem Jocke från jobbet, så att jag ska slippa vara ensammen. Själv vill jag inte oroa honom i onödan så när jag pratade med honom på morgonen så sa jag att han kunde fortsätta jobba. Tur att jag har en svärmor som är bestämd Ska bli skönt att han kommer hem, för livet är lite väl spännande just nu...

Otto håller sig nära, som om han känner att nått är på gång...

2 kommentarer:

  1. Nu tycker vi att människovalpen ska komma ut så vi får se hur den ser ut.

    Maggan & Asta
    samt matte Eva

    SvaraRadera
  2. nu orkar jag inte vänta på " bebban " åker på semester.....kämpa på !! Kramar Eva.

    SvaraRadera