fredag 21 maj 2010

Toppen dag igår

Vi hade en helt underbar dag igår. Jag startade med frukost på balkongen,


medans mina hjärte-gryn passade på att ta sovmorgon.
Visst ser det mysigt ut...

När sjusovarna äntligen började piggna till så bar det av till Boden för att göra stan och hälsa på mina finaste brudar på KappAhl. Det kändes underbart att komma in i butiken igen, men det är mycket nu på våren så man vill nästan ta och hugga in. Jag vet dock att det där löser tjejerna i ett nafs även utan min hjälp.
Söta Hanna har just varit ute på resande fot och som den fina människan hon är så har hon köpt present till lillan. Kolla in vad fina!

3 kommentarer:

  1. Vilken bedårande jordgubbshistoria! :)

    SvaraRadera
  2. vad heter det lilla underverket då?? *nyfiken*

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Här händer det grejer utan att man hade en aning.....
    Hörru Otto: Småmattar och småhussar är fina grejer, särskilt när de blivit lite äldre och det börjar trilla mat från bordet.
    Ha en skön sommar! Nospussa den lilla skönheten från oss

    Sammy och Messi i Göteborg

    SvaraRadera