onsdag 5 maj 2010

Helgplaner

Bäbisen verkar inte vilja komma, så nu ska jag planera upp min helg :)
Det är vårmässa i Luleå och jag är riktigt sugen på att gå. Måste bara hitta någon att gå med :)

Idag har jag och gubben haft en mysdag. Han har lagat matlådor igen, denna gång en fiskgryta som blev toppen god. Vi passade på att äta den till lunch. Sen gick vi och la oss för att läsa/vila. Jag somnade snabbt, vilket är riktigt ovanligt men kroppen och knoppen är lite ut balans just nu..
Ikväll har vi haft fint bassetbesök. Mandy med matte har varit här för en liten lekstund. Otto och Mandy tycker om att träffas och det går toppenbra nu sen han blev kastrerad. Tidigare var han lite för förtjust i henne :)
Nu ligger pojkarna och ser på skräckfilm, jag sitter i fåtöljen och njuter av stillheten... Snart är den förhoppningsvis över ;)

1 kommentar: