torsdag 19 augusti 2010

Hemma hos mor å far

Vi vaknade tidigt i dag hela familjen. Till och med Otto var vaken, han och jag drog ut på en morgon promenad redan kl 7 på morgonen.. Otroligt men sant.

Senare på förmiddagen så var det dax att traska mor BVC för en liten mellan vägning och mätning av lillan. Eller storan börjar det bli nu: hela 59,1 cm lång och 5585 g. Stora damen snart :)


Jag och Willemo startade vår resa idag mot Sundsvall. Första stoppet var i Öjebyn och när vi hoppar av bussen på hållplatsen vid OKQ8 så står mamma och pappa där för att möta oss. Skönt att få sällskap och bärhjälp.


Imorgon packar vi in oss i lilla Hondan och styr färden vidare med pappa vin ratten och mig och Willis mysandes i baksätet.


Nu ska jag passa på att ta en promenad medans lillan fortfarande sover. Har lite steg att jobba i nu när det blir mycket bilåkning. Minst 70 000 hade jag tänkt knåpa ihop i alla fall, men är bara på 40 030 än så..

Önska mig lycka till ;)

1 kommentar: