torsdag 12 augusti 2010

Inköp och steg

Igår var jag och Willemo till Boden. Mycket trevligt, vi hälsade på alla mina fina tjejer på jobbet och tog en lunch med chefen. Sen blev det en mindre shoppingrunda. Det är bara små sådana nu för tiden, man blir inte förmögen av att vara mamma ledig om det var någon som trodde det.

Inköpen blev i alla fall :
  • Pyjamas 2-pack från KappAhl (129:- sen var det halva priset)
  • Söt tvättbjörn också från KappAhl (29:-)
  • Solbrillor från KappAhl (20:-)
och efter mycket letande så har vi nu även funnit:
  • Halk-sockar stl 15-16 från Kidsen (49:-)

Det var inte varit lätt att hitta ska jag tala om. Tydligen är det få som gör dom i så små storlekar. Alla vi har hittat har varit i stl 16-18 och det är på tok för stort..

Sedan i måndags har jag och fina Madde börjat med en liten stegtävling. Jag känner mig mycket taggad och har därför gått ut ganska hårt. Vid skrivandets stund står räkneverket på:


Men imorgon ska vi på Stora Nolia i Pite och då blir det en massa mer steg. Dagens mål är 55000 och det bör jag klara.
En annan härlig sak som händer imorgon: Surströmmings middag hos mamma. Är hos pappa också iofs men han äter inte denna "ädla" fisk, så han och barnen får äta nått annat..
Adjöken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar