lördag 14 augusti 2010

Nolia och surströmming

Igår var det en fullspäckad dag.
Börjar med ett läkarbesök för mannen i hushållet, kollar upp trasslig mage och jobbig pollen allergi.
Sen bär det av mot Öjebyn där hundar och bäbis lämnas hos min mor och far innan vi två som är kvar åker in till Nolia. Där möter vi upp svärföräldrarna och spenerar en massa tid med att gå.

Tror ni inte att jag då inser att jag glömt min stegräknare hemma!! Massa steg är nu inte inräknade. Inte bra Erika!

Här är en rolig bild på gubben. Säger åt honom att le sött, men ...

När Nolia sedan är avklarad efter ca 5 timmar så bär det av till Öjebyn där det ska spisas surströmming. Mycket gott och riktigt trevligt.

Otto och Sally trivdes utomhus, men Otto ville ha lite koll på dottern sin så han tog över kopplet.

Lillans första surströmmings fest..


Min kompis Jenny och hennes mor kom förbi med en jättefin present åt Willemo, men nu hade jag slut batteri i kameran så bild kommer senare.
Nu ska jag passa på att njuta av lite barnledigt och surfa runt lite..
Sov gott på er..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar