onsdag 13 april 2011

Inspirerad trots tidig timme

Det blev en riktigt tidig morgon idag, men det innebar att jag hade tid att äta en mysig frukost med tända ljus i lugn och ro. Det hör inte till vanligheterna längre. Passade då på att läsa lite bloggar och njuta av tystnaden. På menyn var det rostat surdegsbröd med ost och hemkokta marmeladen. Till det serverades det uppvärmt kaffe från igårkväll med en skvätt mjölk.

Härliga tider eller hur.



Vi håller just nu på med en omzoning på jobbet och vi flyttar runt kläderna så det står härliga till. Massa nyheter ska få plats så detta blir perfekt. Jag har i veckan en ny/gammal chef. Min gamla chef är och gästspelar hos oss och min "vanliga" är på hennes butik. Jag tror det är nyttigt att få se lite hur andra jobbar även om det är samma företag. Nya idéer och inspiration hoppas jag det kan utbringa av bytet.

Nu ska jag passa på att fixa mig och plocka undan frukosten. Idag är forsättning på omzoningen och även en interaktiv miljöutbildning på mitt schema. Men först lite inspiration från KappAhl


Topp (Vintage Stories) 349:-, Capribyxa 299:-



Armband 89.50:-, Väska 199:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar