onsdag 18 januari 2012

Andra bullar nu!

Det har hänt en hel del sen sist och ändå inget jätteomvälvande.
Jag kommer att ta nya tag i mitt liv och hitta tillbaka till mig själv.

Gubben har sett till att fixa till mitt liv nu under januari. Han har skaffat mig ett gymkort på ett nyöppnat ställe som har öppet dygnet runt. Han har även bokat och förbetalt en synundersökning, så det enda jag behövde göra var att dyka upp.

Hade jag inte en så bra blivande man så vet jag inte hur jag hade orkat med jobb-pendling-familjen-vänner. Han har sett till att jag kan odla mina intressen, prioritera jobbet när det har varit mycket där och skött Willemo och hemmet exemplariskt!
Han förtjänar mycket mer än det han får och jag hoppas att han inte fattar det själv utan stannar hos mig...


Det kommer även bli en nystart på bloggen detta året. Det är nämligen mycket som händer och det vill jag dela med mig åt er. Med nytt namn och en nytändning går jag in i 2012 med klara, öppna ögon.

Är ni med mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar