torsdag 26 januari 2012

Klänningen har anlänt


Gubben ringde idag när jag var på jobbet för att tala om att min bröllopsklänning har kommit.
Spännande!

När jag tog upp den så blev jag lite orolig på att den var lite kort, men efter att ha provat den och riktigt känt efter så känns det bättre.
Jag visste att den kunde vara lite trång över bröstkorgen (inte brösten) och det var den. Nu blir det alltså rikligt med gym-tid och lite godsaker. Det är det värt för jag känner mig riktigt peppad!

Bröllopet börjar kännas riktigt verkligt, i helgen ska jag börja knåpa lite med inbjudningarna.
Willemo är tyvärr fortfarande sjuk så alla mina planer är väldigt luddiga. Hon är ju mitt prio 1, men hon sover turligt nog middag och då får jag passa på.

Om ni har tur får ni ett smakprov på inbjudningarna...

2 kommentarer: