tisdag 31 januari 2012

Tips på lite skönhet

Dagen innan julafton så var jag och gubben på stan för att bara kika lite. När vi då gick in på Apoteket i Smedjan så föll vi över att riktigt bra erbjudande på just detta startkit från IDUN Minerals. 
Jag har länge varit sugen på någon typ av mineralsmink, men när jag så sällan använder det så har det inte blivit av. Nu har jag ju ett bröllop att tänka lite på, så det är väl dax att prova sig fram. Detta var en fullträff direkt!

Lätt att använda för mig som är en riktig novis och det känns knappt att man har nått på huden. Mitt förtroende ökar också i och med att det är apoteket som bland andra säljer märket.Inte för att det kanske betyder nått, men känns bra i mitt hjärta i alla fall. 


Så här såg mitt startkit ut och jag har nyansen Saga (för oss som är Ipren-vita eller i bästa fall genomskinliga).

Så här står det på deras hemsida:

IDUN MINERALS STARTKIT – Finns i tre olika varianter, i de tre bästsäljande foundation nyanserna: Saga (ljus), Freja (ljus/medium) och Svea (medium). 
Varje IDUN Minerals startkit innehåller en mindre foundation, en mindre bronzer, en kabukiborste med fot, en bronzerborste med fot, samt en IDUN Minerals necessär.

2 kommentarer:

  1. vad kostar ett sånt här startkit?

    SvaraRadera
  2. Jag kikade vad dom tog på Apoteket i Shopping. 699:- stod det och dom hade några inne också...

    SvaraRadera