tisdag 3 april 2012

En himla bra dag


Idag har jag fått lite goda besked. Jag ska få komma på intervju på KappAhls internutbildning för butikschefer. Den 10 maj är intervjun så det är ett bra tag kvar, men jag blev så glad att jag var tvungen att berätta!

En annan god nyhet är att jag nu kommer in i brudklänningen idag. Krävde vissa utandningsövningar, men när dragkedjan väl var uppe så satt den inte så tight. Nu är det bara längden som jag måste omarbeta.
Men den är på god väg och det känns verkligen jättebra!
Gubben har hittat en jättefin håraccessoar till mig som vi var och inhandlade på Glitter idag.

Hade det inte varit för honom så tror jag inte att bröllopet skulle bli särskilt romantiskt. Tur att jag har honom så vi får lite feeling på vår dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar