onsdag 25 april 2012

Intensiv dag

Den här dagen har varit lång, men vi har hunnit med en hel del också.
Jag å Willan har haft en riktig tjejdag då gubben är den som fått gå till jobbet för att tjäna lite kosing.

Vi började dagen med en promenad till Kronan för att kika lite cyklar.

Vi gick därefter in till stan och köpte oss lite picknick lunch bestående av var sin banan och en drickyogurt.
Härligt att sitta i solen och äta, behöver inte vara lyxigt för att kännas speciellt.
Sen fortsatte vi till Skatteverker för att hämta papprerna om hindersprövning inför bröllopet.

Väl hemma tänkte jag att Willemo skulle sova och att jag skulle baka lite inför hennes kalas i lugn å ro... Men så blev det inte. Mitt lilla troll ville inte alls sova middag.
Fick ihop tre sorters kakor idag ialla fall, så känner mig inte alls stressad nu.

En promenad med farfar och en dusch så var det dax för sängen för lillan.

Nu, några timmar senare, är det min tur också att säga god natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar