torsdag 9 september 2010

Ny karriär?

Jag fick reklam från Försvarsmakten igår, såg att det var ett typ av pussel men la det i pappersinsamlingen. Idag fick jag ett brev av dom också där dom tyckte att man skulle söka jobb och undrade om man hade löst pusslet.
Tävlingsinstingten tog över och jag satte mig på golvet för att prova. Jag hade vissa problem, eller ett på ca 35 kg som också ville vara med. Han tyckte det var jättemysigt att matte satt på golvet med honom. Men tillslut lyckades vi :)



Är det någon fler än jag som fått detta? Jag kommer för övrigt inte att byta jobb.
För er andra nyfikna så har inget ännu skett i frågan om "lappkriget". Tror den det nu var blev lite chockad eller kanske till och med rädd. Här kommer ett litet ondskefullt skratt som avslutning...
Mohahahaha...

2 kommentarer:

  1. Fick samma reklam i posten 2 dagar i rad och undrade varför de bestämt sig för att adressera just till mig? Riktar in sig på tjejer i våran ålder nu tydligen eller nåt? Mitt pussel är dock sönderrivet av småskruttar! Men då går det ju lösa pusslet genom att klippa och klistra iof ;-) /Erica

    SvaraRadera
  2. Båda jag och Carlos fick varsitt, jag fick ett paper-cut, blev sur och slängde skiten. Men Carlos vek och segrade, men det blir nog inget yrkesbyte.

    / Jenny

    SvaraRadera