fredag 24 september 2010

Pyssliga jag...

Jag vet inte vad tagit åt mig, jag har blivit värsta pyssel och knåp bruttan. Har tillverkat mina egna inbjudningskort till Willis namnfest, börjat baka med surdeg, börjat att sy en klänning, gjort insynsskydd till köket och lagat en massa mat. Allt detta under denna månad och då inräknat en massa promenader och en liten bäbis som vill ha ens uppmärksamhet.


Lite av klänningen, Jocke skulle fota och gjorde det men dom vart inge bra. Så jag knäppte en snabb liten bild. Det är en tubklänning i svart trikå (har ett linne under) och jag har bara kvar en resår i ryggen. Jag hade klänningen ikväll när vi var och kalasade hos Madde..

Här är mina insynsskydd. Jag gick förbi ett hus för inte så länge sedan och såg nått liknande. Blev inspirerad och detta är då prototypen, av restmatrial.

Inte alls så pjåkit om jag får säga så själv. Börjar bli riktigt nöjd i allmänhet med hela lägenheten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar