lördag 19 mars 2011

Veckan gled iväg...

Jag har haft fullt upp med mig själv denna veckan.

Snor och trötthet har drabbat mitt arma väsen. Det har varit en riktigt rejäl förkylning som har slagit sig ner här hemma på malmudden. Gubben har lyckligtvis klarat sig från den men lidit av egna krämpor. Jag har jobbat och efter det har jag kommit hem och dött lite, men då är det bra att ha en hemma-man som tar hand om allt.

I morgon är det kalas för denne man och han har bakat dagen till ära. Tårtan har varit ett delat projekt (han har smaksatt och jag dekorerat). Sen har han gjort muffins och en choklad och cheesecaketårta. Bilder på fikat kommer imorgon, men jag bjuder på tårtan idag.

En slipstårta till gubben och dom små marsipan-sniglarna är för att dekorera choklad och cheesecaketårtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar