lördag 5 mars 2011

Skönt med ledig helg

Denna veckan har varit allt annat än lugn, så bloggen och bloggläsandet har blivit lite eftersatt. Men nu är jag ledig i 3 dagar och ska då passa på att skämma bort min man och resten av familjen lite. Han har varit en klippa nu när jag har jobbat och lillan varit krasslig.
Sen blir det att läsa både bloggar, böcker och tidningar och passa på att njuta av det fina vädret tillsammans med min 4-benta lilla skrutt.

Idag blir det nog lite våfflor till lunch. Jag är mycket sugen och hoppas att gubben inte ska misstycka. Även lillan kanske får sig en liten smakbit om hon är vaken dvs. Hon har fortfarande feber, hostar ännu och producerar snor i rasande fart, men hon är ändå hyfsat go och glad vilket gör det hela lättare.

Nu är det dax att ta tag i dagen.. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar