torsdag 28 januari 2010

Haha.. Pris trots att man är nykommling :)

Min alldeles egna blogg-award :)


Detta fina pris fick jag av söta Hanna som är en riktig bloggare.
Jag ser mig själv lite mer som en novis i hela denna underbara värld...

Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award


1 Som liten lekte jag hellre krig än med dockor.
2 Jag har inga gröna fingrar, det har dock min kära mamma som jag är hemligt svartis på... :)
3 Jag har gått 3 årig sömmnads utbildning, men lägger upp gardinerna med fållband.
4 Drömmer om ett eget bibliotek hemma.
5 Hade kunnat betala för städhjälp.
6 Tycker det är helt okej med skönhetsoperationer, så länge det inte går till överdrift.
7 Jag ber Jocke ha högläsning ur någon Aktie- eller HiFi tidning när jag har svårt att somna

Jag skulle vilja ge awarden till några av dom bloggar jag försöker att följa :)
Gun
Sanna
Eva (Maggan och Asta)
Anna (Loke o Cash)
Heidi
Kasper o Frida
Olle o Stina

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har jag hittat din nya blogg. Tack för awarden som jag fick :)

    SvaraRadera