fredag 22 januari 2010

Välkommen vecka 26

Jag är i graviditetsvecka 26 idag och följer varje vecka med spänning. Min älskade gubbe har hittat en jätte bra sida där man kan läsa om fostrets utveckling och vad som händer i kroppen. Länk finns vid sidan om eller här

Vi var på vårt första möte med föräldragruppen igår. Riktigt trevlig upplevelse, tills jag insåg att det är ju jag som ska föda ut bäbis.. Tror inte jag har riktigt att jag har funderat på det. Så jag har fått en liten panikatack nu :/
Bättre nu när man kan förbereda sig än när födseln väl sätter igång skulle jag tro.
Vi ska i alla fall börja träna andning, för det är bra om man inte vill ha så j***a ont. Så det blir avslappnig och andning på schemat dom närmaste veckorn för gubben och gumman på Malmudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar