tisdag 26 januari 2010

Stormvarning

Ligger och kikar med ett halvt öga på nyhetsmorgon medans jag surfar efter en uppfriskande promenad med Otto-fisen.
Ett riktigt oväder väntas komma in under kvällen och natten. Så ta det lungt efter att mörkret börjar krypa närmare.

Veckan har inte börjat allt för bra när det gäller stegen. Är bara uppe i 11757 steg just nu.
Jag klarade inte 10.000 igår, så jag har lite att ta igen idag.



Men nu blir det mer mys i soffan med Rachael Ray innan jag tar mig en promenad in till stan och käkar lunch men Prinsen (min farfar o farmor kallade honom alltid det när vi var små)

Kom ihåg att akta er för stormen...

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att du bloggar också :) Ännu en att följa, tjoho!

    SvaraRadera
  2. Jepp.. farligt beroendeframkallande.. :D

    SvaraRadera