onsdag 27 januari 2010

Nu är stormen här...

Sitter här vid köksbordet och väntar på att te vattnet ska börja koka. Utanför fönstret yr vinden och jag tacka gudarna (som jag inte tror direkt på) att jag har en hund som hellst ligger och myser i soffan med mig dagar som denna.

Jag fick äntligen tummen ur röven och ringde till sjukgymnasten för att få mig en tid. Min höft är inte vad den borde vara och vill få det kollat så man inte behöver gå som en höftopererad dam på 87 bast... Gå var kanske lite snällt, jag vaggar fram just nu villket inte får en att känna sig mer smidig :/
Men i vattnet är jag lätt som en fjäder även om jag känner av höften av och till. Så här ska börja simmas.. Lovat mig själv att det ska bli minst 2 ggr i veckan så länge som kroppen vill. Jag måste dock kolla över min bikini.. Den sitter inte jättebra och om brösten växer mycket mer så kan det bli ett problem. Men jag ska inte klaga och jag tror väl inte att gubben kommer att ha nått emot att investera i nya kläder. Han är ruggit tillmötesgående just nu.
Kanske beror på att jag grinar lite mer än vanligt och då smälter han som smör en varm dag...

Det är både bra och dåligt med hormoner... :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har skickat dig en blogaward, kolla in på min blogg för att skicka vidare! :)

    SvaraRadera
  2. vad jag letade efter, tack

    SvaraRadera