söndag 24 januari 2010

Super nice helg än så länge

Jag och gubben var på stan och gjorde lite ärenden i fredags. Han fick sig ett busskort och ett par nya skor.
Det var på tiden, dom gamla hade fått sig ganska 'praktiska' lufthål, toppen på sommaren när det är torrt och varmt men inte så toppen alla andra tider på året...

Kvällen blev avnjuten i soffan med hela 2 filmer..
En natt på museet 2 och Knowing
Lite godis, vindruvor, ost och ett nybakat glutenfritt grovis bröd blev avnjutet under kvällen.
Jag var fast i soffan pga helt galet ont i höften, så min snälla man gick ut med hunden och passade upp på mig i allmänhet. Visst har jag det bra :)

Lördagen gick alldeles för fort, åkter hem till Öjebyn för att fira mammas födelsedag.
Jag passade då på att låna hennes tvättmaskin, för det är ruggit svårt att få en tvätttid som passar ibland. Men nu har vi rena underkläder så vi klarar oss och Jockes jobbskjortot är tvättade och fina.

Jag ska passa på att rekommendera KappAhls fläckborttagning-penna. Den är helt makalös!!
ett måste för alla grispellar där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar