söndag 17 januari 2010

Världens bästa Jobbarkompisar

Jag jobbar på KappAhl som har blivit utsedd till Sveriges bästa arbetsplats, coh det är toppen. Inspiereande och varrierande jobb med massa mode till bra priser.

Detta jobbet hade dock inte haft en sån vacker guldkant utan dom toppentjejjerna som jobbar där!

Jag har nämligen i veckan 'frilansat' på ett annat Kappis som har haft utförsäljning, och då har jag riktigt insett hur bra jag har det på mitt lilla Kappis i Boden.
Hanna har bakat seciella praliner så att inte bäbis ska få i sig fel saker
Gunsan har varit med mig på en lunch på stan
Anna har varit orolig för min höft
(den har nämligen börjat att krångla lite, men jag tänker inte ge mig för det)

Det är riktigt bra tjejjer som ni ser.
Jag måste nog ordna en liten fest snart.. Måste börja planera...

Nu ska jag å Doris, vår ny/gamla Volvo 945, ta oss en tur till Boden för lite arbete på Bodens finaste butik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar