fredag 4 februari 2011

En fullspäckad dag än så länge

Vi har rantat lite nu på förmiddagen. Började dagen med att följa Jocke på sitt läkarbesök. Han har nämligen en förmåga att inte berätta för farbror Doktor hur illa det egentligen är, men det gick bra denna gång. Han har en jättebra läkare som ställer dom rätta frågorna och undersöker honom ordentligt. Det som var jobbigaste var när han kollade igenom Jockes kropp och jag ser hur ont han har, då föll det lite tårar för mig...
Sen for vi en sväng på Ica för att handla och där jag blev intervjuad av TV4 Nyheterna om IPhone och en app. som dom tagit fram. Kikade in på Elgiganten också och bjöd på lite fika. Jocke ville prata med chefen om sjukskrivningen.

Jag har även hunnit sälja soffan till en mycket trevlig kille från Pite. Nu har jag 2 överdrag som en tjej var intresserad av. Killen ville nämligen inte ha dom och hon verkade bara vilja ha just dom 2. Kul med nätshopping måste jag säga er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar