tisdag 1 februari 2011

Fortsättningen på dagen har varit åt det bättre hållet trots att min och gubbens energi-nivå har pekat lite neråt.

Jag och Willemo har varit och hängt med mammutar och bäbbutar i em. Blev en del kaffe så när jag kom hem var jag toppen pigg. Min vanliga tisdags promenad med fina Jackie blev flyttad till onsdag och därför tog jag mig till Ormberget för en tur på skidorna.

Inser ju hur GRYMT otränad jag verkligen är!
Men med lite träning ska vi nog råda bot på denna brist av kondition. Hoppas på att kunna fara fler gånger och med min fina karl som stöd så ska jag nog kunna det.
Ikväll har vi varit hos svärföräldrarna för att få lite avlastning. Toppen att ha dom och att dom är så fina! Guld värda är dom.
Nu ska jag bege mig mot sängen för John Blund kallar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar