onsdag 16 februari 2011

God dag önskar jag er alla

Vi lever, jag lovar. Men det har varit mycket den senaste tiden och bloggen har inte blivit prioriterad. Hoppas att ni inte har saknat oss allt för mycket..


Detta har hänt med oss sen sist:


  • Willemo har pussat en pojke

  • Vi har varit och myst hemma hos mormor och morfar några dagar

  • Blivit förkylda

  • Jag har gjort palt för första gången på egen hand utan mamma

  • Bakat kakor och bullar som jag gärna bjuder på om någon vill komma förbi och hälsa på

  • Jocke är ungefär lika risig som tidigare + att han har blivit förkyld! Han är döööende på hög nivå just nu...

  • Varit på promenad med Jackie och hittat en lösspringande hund som vi hjälpte hem

Det har hänt en massa mer också men sådana småsaker ids vi inte ta upp här.


Men nu hoppas jag på att allt blir som vanligt snart igen. Jag har nu bunkrat med näsdroppar och gjort frukt-mellis åt lillan. Gubben har godis och fika hemma så han håller sig på benen.


Jag lämnar er med en sötbild på små-fisarna när dom ligger och myser hemma i Öjebyn.

1 kommentar: