söndag 6 februari 2011

Invägning

Jag är riktigt förvånad över hur bra det har gått i veckan. Jag har ju inte kört enbart på shakes utan jag har ätit middag hos svärmor, druckit massa kaffe med mjölk, ätit marknadsmat och fikat chokladbakelse i lördags. Sen har jag även hunnit dricka en cider och smakat några chips.
Trots allt detta har jag tagit mig ner 1,7 kg och några fler cm runt midja, mage och stuss.
Hejja mig!


Belöningen på mitt slit blev denna goda frukost. Det är ett nybakat surdegsbröd med hasselnötter och tranbär, Edamerost, ananas och mango marmelad och ett stort glas mjölk. Detta är så nära himlen man kan komma ska jag säga er.
Med på bilden är även mina jäskorgar jag fyndade för 65 kr/st. Jäste ena som vanligt och ena i korg. Men det är finare det i korg tycker jag nog...

1 kommentar: