tisdag 27 april 2010

Redan efterlyst

Fick ett telefonsamtal från min syster igår där hon efterlyser bäbisen. Hon vill att den ska komma NU. Försökte få henne inställd på att den nog inte kommer förrän i början av maj.

Jocke har även han börjat att längta och han hoppas att bäbis dyker upp på valborgsmässoafton. Han är född på julafton och hans syster på midsommarafton, så han tycker dedt hade varit jätte kul att få en till afton-bäbis. Är det någon som har några tips till honom för att sätta igång spektaklet (som jag kan undvika, då jag har planerat på maj ;) ).

Tror jag har åkt på någon lättare magsjuka, för även jag mådde rätt risigt igår. Men mitt dök inte upp förrän på kvällen.. Kan ju bara vara nått tillfälligt, eller att bäbis låg lite olägligt. Men är inte riktigt på topp ännu. Blir bra med en dag i soffan med en kopp te och en god bok.
Hade nästan behövt på stan för att matcha nya boken med naglarna.. Men får nog gå för den här gången ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar