söndag 25 april 2010

Lördagens "bestyr"

Igår höll jag nästan på att gå i bitar, men tack vare mina svärföräldrar har jag bevarat förståndet. De ska nämligen åka på solsemester 1 vecka och behövde då vovve-vakt under den tiden. Hade det inte varit för att vi skulle ha en bäbis så skulle vi ha varit med på den här resan. Men så blev det ju inte.

Lilla Sally får därför bo hos sin uppfödare under den kommande veckan. Jag och Otto passade därför på att följa med vid avlämningen. Gick riktigt bra, både för mig och för Sally. Hon var överlycklig att få så många nya kompisar och jag fick träffa lite folk utan att behöva anstränga mig :)

Här kommer lite sköna bilder på de inneboende djuren hos Eva och Tage. Kenneln heter förresten Basseskogens och är nu länkad här om det är någon som vill kika lite närmare...


Otto hälsar på sin fjälla Maggan och deras andra dotter Asta





Sally blev tokförtjust i alla katterna





Den tokiga frallan Holger måste ju också få vara med på ett hörn... Måste bara älska denna bilden :)

1 kommentar:

  1. Tack för ett gott skratt åt sista bilden.. Haha :) Störtskön!

    SvaraRadera