fredag 30 april 2010

Övertid..

Som jag gissade så är nu bäbis inne på "övertid". Den räknas ju inte som överburen förrän om 2 veckor, men här hemma längtas det efter att träffa det lilla knytet :)

Jag har nu äntligen packat förlossnings-väskan klart. Det sista slängde jag ner idag :)
Man ska inte stressa i onödan, eller hur pappsen ;)

Jag och Jocke har idag varit på storheden för att göra lite ärenden, som att inhandla en jacka till min syster. Från KappAhl så klart. Passar då på att gå in och krama lite på tjejerna och kolla in att allt är väl med dom. Ska försöka ta mig till Boden också snart.. Saknar mina tjejer!

Ikväll blir det att äta färsk annanas och se på Avatar.
Då kanske bäbisen blir glad och vill komma ut. Nu vill jag inte ha ont nå mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar